mandag 30. april 2007

Litt gråere hverdag

Sitter nå på lesesalen og savner helga som var. Noen dager er bare sånn at man ønsker de skal vare for evig. Denne helga var sånn. Supert vær, super humør og super kjæreste og mye god mat. Kan man egentlig ønske mer? Jeg tror ikke det. I hvertfall ønska jeg ingenting annet i går når jeg stod på Flesland enn at helga skulle ha vært bare bittelitt lenger! Skulle ha gitt ganske mye for det altså! Tilbake i Trondheim kjennes livet mitt litt kjedeligere ut enn vanlig. Og nå er det eksamen også.
Æsj, nå er det bare eksamenslesing forran meg. Første eksamen 7 mai og siste 11 juni. Der i mellom er det 5 andre spredt sånn passe dårlig... Uff! Føler meg elendig på å lese... Alle andre er så mye mer konsentrerte og effektive og samvittighetsfulle. æsj.... Må lese mer. MÅ LESE MER!!!

Ingen kommentarer: