mandag 20. juni 2011

MinHestebutikk.no -ikke å anbefale!

 For andre gang i mitt liv har jeg bestilt stæsj fra minhestebutikk.no og for andre gang har jeg blitt skuffa.
Første gangen betalte jeg alt på forhånd, og endte opp med å gå og vente på ei pakke i over en måned.  Minhestebutikk.no skyldte på posten og sa det var dem som hadde gjort feil.  Når jeg endelig fikk pakka, så var den ene sjabrakken, en fin hvit en, som skulle broderes med mitt navn helt håpløs.  Navnet mitt var brodert så langt opp at halvparten skjules av salen.  Ja, jeg kunne jo ha klaga, men akkurat da var jeg så lei av hele sjappa, etter tonnevis med telefonkontakt for å få varene jeg faktisk hadde betalt for, så jeg gadd ikke klage.  Og sjabrakken ligger vel i bånn i ei eller anna kasse i stallen, nokså ubrukt.

Nå skulle jeg da, etter to år, ta sjansen igjen på å bestille noe.  De hadde jo tross alt noen kjempegode tilbud på ridebukser, og jeg trenger nye ridebukser.  Bestilte tre stykker og gleda meg stort til å få dem.  Men klok av skade bestemte jeg meg for å i hvertfall ikke betale noe før jeg hadde dem her.  Tror dere jeg har fått dem? Nei!  Bestilte 2 juni, nå er det 20.  Det tar da ikke 18 dager å sende noe fra Kløfta til Jondalen?  Jeg blei ringt opp etter ca 10 dager, da måtte de bare beklage, posten hadde visst rota det til og sendt pakka feil!  Igjen!  Men det skulle ordne seg veldig fort, ingen problem, pakka skulle være hos meg innen to dager.  Neida.  Så i forige uke, så ringer jeg dem opp og etterlyser pakka.  Den ligger visst fortsatt på feil postkontor og de bare beklager det hele og garanterer meg at jeg NÅ skal få pakka innen to dager...  Har jeg fått den?  Nei....
Kan jo sikkert skylde på posten, men det er jo rart at dette skjer hver gang jeg bestiller fra dem.
Kan til sammenligning fortelle at jeg på onsdag bestillte 2 sikkerhetsvester fra skoies.no og på fredag hadde jeg dem.  Litt forskjell kan man si...

Ingen kommentarer: