fredag 1. juni 2007

Katastrofe!!

Siste helg i mai 2007 var jeg hjemme på Kongsberg for å regne matte med pappa før eksamen. Kom tilbake til leiligheten mandag kveld og der var det et sørgelig syn som møtte meg; Mikke og Moses lå dø i bunn av fugleburet! Jeg aner ikke hva som har feila dem eller om jeg har gjort noe galt. Trist var det i hvertfall og jeg sov ingenting natt til tirsdag og matteeksamen.
Eksamen gikk dritt, tror aldri jeg har levert en så dårlig eksamen, og det bar hjem igjen til 2 døde fugler og en forstyrra Kolbjørn som virra rundt i sitt eget bur. Etter å ha mana meg ordentlig opp, så fikk jeg kasta ut de døde fuglene. Var skikkelig trist og makabert. Tenk å ende sitt liv i ei søppelbøtte... Nå har jeg bare Kolbjørn igjen. Synes synd på han, så nå skal jeg prøve å bruke litt tid sammen med han. Akkurat nå sitter han ved siden av meg på verandaen mens jeg skriver og så hører vi på Bob Dylan. Han synger med!

Ellers har jeg nå fått alle hestene på beite på Kleivaunet. Baccara og Rubina flytta dit på onsdag og jeg må innrømme det er litt digg å slippe maset med å dra i stallen nå i eksamensperioden. Nå har jeg bare 3 igjen, så er det sommerferie!

Ingen kommentarer: