lørdag 16. juni 2007

Laang dag på Gardermoen...

Da sitter jeg i en sofa på Gardermoen lørdag 16.06. Har vært på flyplassen siden 07;10 og begynner å bli lei av denne plassen. Bedre blir det ikke av at jeg har mista lommeboka mi. Tro jeg må ha glemt den igjen på flyet. Sitter og venter på beskjed og rengjøringsfolka har funnet det når de "cleana" flyet... Det er mange timer siden flyet blei rengjort, men det tar tydeligvis laaang tid før hittegods kommer til hittegodsavdelingen... Blir frustrert jeg!
Ellers er Åge og jeg på vei mot Palermo og en ukes ferie i mafians land. Skal bli deilig. Har vært så mye som har skjedd i det siste. Dro fra Kristiansand på morran i dag, var jo begravelse der i går. Det var tøft. Tror enda det ikke har gått opp for meg at jeg aldri skal få se mormor igjen. Men det var en fin begravelse og absolutt henne verdig.

Ingen kommentarer: