fredag 7. desember 2007

Snart juleferie!

ååååå nå gleder jeg meg til jul!! Bare 14 dager og 2 eksamner igjen til jul. Gleder meg sånn til å bli ferdig. I år føler jeg at ALLE får ferie før meg!! Kjedelig. Men jeg skal vaffal bruke ferien til morsomme ting. Først erre drekkedagsnatta (har som vanlig date med AnneLise på den), så erre jul, så skal jeg til Krsand og etter det er det Hemsedal, Geilo, bakken hjemme på Kongsberg osv som teller! Alt ettersom hva man føler for og hvor føremeldingen er best...
Og ellers skal jeg jo bruke tid hos Baccis da. =)

Men først så var det "Årsregnskap og skatt" og "finans- og investeringsanalyse". *Sukk!* Snakk om å drepe lysten på fagene bare ved å navngi dem på den måten! Er jo egentlig ganske greie fag. Men kan bli litt i tørreste laget for an stakkars Annick som sitter på lesesalen og ser ut på snøen som laver ned. Hadde vært morsommere å være ute i bakken og kosa seg gitt!

Tilbake til bøkene... ;)

1 kommentar:

siv sa...

HEI
ØNSKER DEG OG DINE EN FORTEFFELIG JUL
OG KANSKJE SES VI PÅ NYTTÅRSAFTEN

VENTER PÅ NYE INNLEGG

SIV