torsdag 26. april 2012

Long time, no see

Lenge sida det har vært no innlegg her gitt!  Det har sin enkle forklaring: min møkkapc som bare er 1 år gammel har gått i svart.  Jeg er MILDT sagt NOE irritert.  Ikke er servicen hos asus.no noe særlig å skryte av heller :/ Så jeg kan ikke anbefale noen å kjøpe noen produkter derfra, uansett hvor bra prisen måtte være...

Men siden sist har det skjedd en hel haug med ting som egentlig burde vært oppdatert om her!  Så når jeg får anledning og lasta opp bilder, så skal det komme oppdateringer om mye!  En liten oversikt over det som har skjedd/skal skje, i motsatt rekkefølge av det som er interessant, kommer her (jeg lover bilder innen kort tid!):

1) Jeg har strikka masse!! Mariusluer, bejbitøy, sokker, beanies, sitteunderlag osv.  Tror det er lenge sida jeg har vært så produktiv!  Har også lært Ida å strikke og hu har fått helt dilla!

2) Jeg har fått pus!  En suuuperpen og stilig bengalkatt ved navn Athene.  Hu åpner dører begge veier, kommer på innkalling og er generelt smartere enn jeg trodde katter kunne være...  Blitt virkelig glad i den katta allerede! Kul er a!

3) 17 mai stikker jeg til Romania for studentstevne! Gleder meg!

4) Jeg har sagt opp jobben i Ski for å permanent avslutte studiene og flytte hjem til Kongsberg!  Lillehuset skal pusses opp bit for bit og der skal jeg bo!

5) Fineste Ida har vært på besøk i over en uke!  Vi har veksla på å gå i stallen og sjekke om natta og har ellers kosa oss med verdens fineste hester.  Og så lærte jeg Ida å strikke, noe som resulterte i at hu strikka et mariuspannebånd, et par sokker og ei lue på den uka hu var her.  Strikkedilla er visst smittsom!

6)  Det aller største i mitt liv, hittils, skjedde søndag kveld: 22:15 fødte fineste Ullisbullis et velskapt hingsteføll.  Han skal hete Arcus, men alle som har smarttelefon  med ordliste som gir ordforslag vil se at forslaget blir Arvid.  Så derfor har Arcus allerede fått tilnavnet Arvid.  Haha!  Han står i skrivende stund ute på jordet sammen med sin vakre mor og de 3 tantene sine.  Det øspøsregner og føllebøll har selvfølgelig fått på seg dekken.  Det er foreløpig litt stort, men kan jo ikke risikere at den vakreste fryser!  Han er full av pågangsmot og hopper og spretter rundt så Olivia har sin fulle hyre med å følge etter.  Trenger jeg å si at jeg har fått enda en favoritthest inn i mitt liv?  Han er så nydelig! <3

1 kommentar:

Anonym sa...

"Fineste" Ida kosa seg helt utrolig masse <3 Og ja, strikking er så innihampen smittsomt! Har forøvrig økt merittlista med 3 mariuspannebånd, ei mariuslue, en MoodyMarius-lue (selvkomponert forøvrig) og et nydelig lite seleskjørt i Fanamønster :-D Stolt!
MEN er fortsatt sint på meg selv for å prioritere skolen istedet for å være ei uke lenger og få hilse på mitt varkre "barnebarn" :-( Men får ta det igjen til sommern :-) Utrolig glad i dere hele gjengen :-)Klem fra Ida :-)