søndag 7. oktober 2007

Besøk av foreldrene!!

Da har det blitt rydda og fiksa opp i leiligheten!! Lørdag blei brukt på IKEA og kortet mitt blei litt tynnere... Men så har det blitt fint her da! Vaskerommet er blitt fiksa opp, kjøkkenet har fått en ny skoffrekke og bestikket mitt har endelig fått en plass å være =) Men finest har det blitt i gangen min. Der har jeg fått opp stor garderobe, fin plass til den hvite komoden min og et skikkelig tøft "skinn-kanta" speil henger ved sida av ytterdøra. Må vel også nevne at over spisebordet henger det nå 2 kjempekule beige lampeskjermer.
Så tusen takk mamma og pappa for hjelpa i helga!! Det har blitt kjempefint! Og til dem som vil leie en superfin leilighet fom jul: bare å ta kontakt ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

gleeder meg til å komme å se!
legg ut noen bilder da!