tirsdag 16. oktober 2007

Stallplass meg her og stallplass meg der....

Så lenge jeg har hatt hest, har stallplass vært en "issue". Gleder meg sånn til å bli ferdig som student, flytte på landet og ha min egen stall!! Der skal det være akkurat sånn som jeg vil ha det. Verken mer eller mindre... Ikke sånn å forstå; jeg har hatt hest på mange fine staller, men det er lixom alltid noe. Små luftegårder, lite utegang, manglende utstyrsplass, dårlige bussruter, uenigheter om foringsrutiner, ikke så bra treningsforhold eller turmuligheter.... osv, osv.... Det er lixom alltid noe!! Jeg er jo klar over at man ikke kan få alt. Men når man bruker opptil 5000,- i mnd på hesten sin, så er det jo lov å stille litt krav til omgivelsene også!?
Nå skal jeg jo flytte til Bergen, håper det går greit å finne OK stallplass der. Jeg anser ikke meg selv som spesielt kravstor, men jeg bruker jo så mye av tida mi i stallen at jeg vil jo trives der! Så, er det noen i Bergensområdet som leser denne bloggen, og som veit om ledig stallplass, vær så snill å si i fra!! Er jo nesten umulig å få tak i stallplass et sted man ikke veit noe om miljøet. Og alle de store kjente ridesentrene i Bergen har jo rundt 2års ventetid...
Jajaja... Dette var månedens store sukk.

Ellers vurderer jeg sterkt å kjøpe meg kamera. Har noen tips å komme med i den annledning? Skal brukes til hobbyfotografering og da spes hest (selvfølgelig...)

Ingen kommentarer: