onsdag 12. desember 2007

Litt tomt i hodet mitt!

Det var vel egentlig ikke så veldig nytt, men nå er hodet mitt tomt ass... Her på mandag stod jeg rett ved siden av bilen på parkeringsplassen og fant den ikke. Heidi spurte til og med om det var den, men jeg sa nei. Føler meg helt borte for tida ass. Skal bli godt med ferie. Eksamen i morra og til onsdag. Torsdag 20 des flytter jeg fra Trondheim. Litt travelt! Gleder meg til å komme hjem da. Savner Baccis sånn! Skal bli gøy å herje litt med henne igjen! Hu er jo så munter og blid hele tida. Skikkelig positiv frøken. Kunne ikke fått bedre arvtaker etter Burremann! Bare jeg får satt henne på plass under rytter og nå, så blir det bare perfekt!

Ønsk meg lykke til i morra da og tenk på meg... =) Årsregnskap og skatt er ikke min sterkeste side gitt... Men et skritt nærmere jul etter det!

1 kommentar:

Anonym sa...

lykke til!