fredag 29. februar 2008

Skuddår!

Siden jeg anser det som høyst usannsynlig at jeg holder det gående med denna bloggen i 4 år fremover i tid, så må jeg utnytte dagen i dag og få posta en blogg på en litt sjelden dato!

I dag skal jeg på hyttetur med alle folka fra radioen. Vi er over 40stk som drar, så detta kan bli festlig! Kurt og jeg har tatt initiativ til en bar og vi har på forhånd solgt klippekort til denne, slik at vi kan lage et felles tilbud. Moro! Fordelen er jo at man får drikke for omtrent det samme man egentlig hadde tenkt til å bruke på polet selv, men man får et mye større utvalg og Kurt og jeg får masse moro med å lage drinkene!! Johoo! Gleder meg! Har tom kjøpt ny blender for anledningen, den gamle jeg fikk av Andreas en gang i tida er ikk så my å skryte av lenger... Den har rett og slett blitt utslitt.

Åge er hjemme i trøndelag i helga, dro i går kveld. Siste rapport derfra er at det har kommet et snødumt på 20cm i natt og han var på vei til Meråker for å kjøre telemark. Misunnelig!! Her er det evig høst/vår-følelse alt etter temperaturen og tidspunkt på dagen... Morra og kveld regner det stort sett og er 2+ (høst) og sånn litt midt på dagen er det 10+ og oppholds med litt fønvind i kastene (vår!). Det sies forresten om Bergen at når det regner rett ned, så er det opphold. Blir jo rett og slett litt forvirra av mangelen på årstider her jeg. Hvem tror egentlig på at det er slutten av februar her nå?

Lover å ta bilder fra hytteturen! Btw; har kapitulert og reåpna facebookkontoen min, så jeg er å finne der igjen... Litt skuffa over at jeg ikke hadde mer motstand enn at det bare holdt i et år. Men vi får se hvor lenge jeg gidder nå. Er litt lei allerede. Føler det oppmutrer alles kikkermetalitet og nesten er litt ekkelt! hehe.... Jah, veit jeg er noe sær og rar! ;)

Ingen kommentarer: