mandag 6. februar 2012

Annicken prøver ting hu ikke kan

Idag; ZUMBA!


I et forsøk på å komme i form igjen, har jeg satt opp en treningsplan og ambisiøs som jeg er, så satte jeg opp zumba før jeg i det hele tatt hadde prøvd det.  Burde kanskje prøvd det først jah...  Vel, vel, jeg gjennomførte timen uten glans.  Koreografi er ikkno for meg akkurat!  Jeg er den som går motsatt av alle andre og når jeg først får det til, så skifter instruktøren øvelse.  Yaj!  Siden jeg tuller sånn med stega, så blir det jo ikke verdens hardeste trening heller.  Men nå har jeg bestemt meg for at jeg får ta det som oppvarming og så blir det styrketrening etterpå.  For jeg kan jo ikke gi meg etter bare en time!  Jeg må jo prøve å få det til...  Dessuten er det veldig greit å ha en fast time jeg MÅ rekke, så blir det ikke så lett å utsette treninga utover kvelden.  Mandager 17:10 SKAL jeg på zumba!

15. Trene minst en gang i uka, hele perioden (18/156) <--  ligger heftig langt etter grunna my sjukdom, men nå satser vi på at det er over!!

Ingen kommentarer: