torsdag 29. mars 2012

Tenke, gruble, filosofere...

Akkurat nå er jeg sånn litt midt i alt.  Jeg er snart ferdig med skolen, har ikke jobb å gå til og lurer fælt på hva jeg skal fremover!
Det får meg til å gruble.  Og tenke.
Hva vil jeg egentlig?
Har brukt dagen i dag på å søke på jobber.  Er heldigvis mange jobber å få hjemme i Kongsberg da.  Men de aller fleste er for ingeniører.  Derfor har jeg også søkt på forkurs for ingeniører til høsten.  Om jeg ikke får jobb, så kan det jo ikke skade å ta noen ekstra fag.  I tillegg vil det jo vise potensielle arbeidsgivere at jeg jo har noe teknisk innsikt og interesse.  Så sånn er det.
Er litt rart å søke seg hjem til Kongsberg og da.  Betyr det lixom at jeg flytter hjem for godt?  Egentlig så vil jeg ikke det heller da.  Jeg har jo fortsatt en god porsjon reise- og eventyrlyst igjen i meg!  Men det er praktisk å flytte hjem da, da bor jeg nærme hestene, har disse veldig billig og kan betale ned mye på leiligheten i Trondheim.  Så jeg tar i hvert fall detta som et utgangspunkt da.  Så får vi se hvor det bærer!  Men i mellomtida, så grubler jeg da...

Var på spinning på morran i dag forresten.  Flink sa du? :)

15. Trene minst en gang i uka, hele perioden (39/156)

Ingen kommentarer: