torsdag 3. mai 2012

Jonsroas Arcus


Søndag kveld, 22.05.12, kl 22:15 kom den svært etterlengta lille prinsen av Jondalen til verden!  Han er stor og flott og viser allerede tegn til å være både modig og tøff i trynet.  Det liker jeg!  Hoppa over trillebåra i en alder av 10 dager og 3 av 4 besteforeldre har gått Grand Prix i sprang.  Detta lover godt!!  Hehe!!  Han er bare heltskjønn og jeg har store problemer med å konsentrere meg om eksamenslesinga om dagen.  Vil bare være ute på jordet med hestene hele dagen!!
Lillemann har allerede fått en hel haug med kallenavn da.  Men mest brukt er Arvid.  Den enkle årsaken er smarttelefoner som alle, bortsett fra meg, har.  Skriver du Arcus i en sms med stavekontroll/forslag, så kommer Arvid opp med en gang.  Så uten intensjoner om det, så hadde bølla blitt kalt for Arvid veldig mange ganger før han var en time gammel.  Koseklumpen min!!  Gleder meg til mange spennende år fremover!!  Og sjekk stamtavla da folkens ;)


Ingen kommentarer: