lørdag 24. mars 2007

Lørdagskveld

Lørdags kveld og eneste jeg gjør er å sitte alene hjemme med pip og strikke. Litt digg med avkobling, men noe kjedelig og kan man si.
Åge, kjæresten altså, har dratt til Italia. For å stå på snowboard en uke. Snakk om heldiggris. Skulle så gjerne ha vært med. Men men, jeg forventer nå vaffal en fin presang når han kommer tilbake!
Skal tidlig opp i morra da. Så like greit at det ikke blei noe party her hjemme i kveld. Så da sitter jeg her og strikker litt, spist en frossenpizza og mekker på min første blogg. Tror den kommer til å bli fin jeg. Så er det bare å vente og se om noen er interessert i å besøke den....

1 kommentar:

(gledesbr)INGER sa...

hei annick!
jeg liker bloggen din, synes at du gjør en god jobb i å skildre ditt liv. Har rottene reist hjem?
I dag reiser nå hvertfall jeg hjem. alle semesteroppgavene er unna gjort og jeg har endelig ferie!
God påske! klem