tirsdag 27. mars 2007

Thank heaven for 7 eleven!

Hva hadde jeg gjort uten 7eleven på hjørnet? Kaffe, donut og godis på vei hjem om kvelden. Digg!
I kveld har jeg vært hos hestene da. Burremann og Rubina. De er så fine =) Rart hvor knytta man blir til sånne tullete gamle hester. Men de er jo snåle og da. Begge overfalt meg i dag for å få brus! Fanta var virkelig populært.
Har fått meg profil på facebook nå da. Djiis! Tror ikk det blir non sukseé akkurat, men har lovt å holde ut litt da. Blir så stress med sånt man må oppdatere og følge med og så videre.

Har forresten vært en dag med non kontraster. Min dag har vært veldig fin egentlig, men samtidig har vi fått beskjeden om at Trygve er funnet. Trist. Sånt man har hørt om flere ganger. Men blir rart når det kommer så nærme innpå. Man tror det lixom ikke helt. Jeg kjente jo ikke Trygve, men søss og Martin var veldig glad i han. Man får litt perspektiv på ting. Blir minna på at man må være flinkere til å sette pris på sine gode venner og fortelle dem det! Så alle dere mine gode venner; jeg er glad i dere! Selv om jeg ikke er så flink til å si det.

Ingen kommentarer: