torsdag 29. mars 2007

Nattmat =)

Mmmm.... Nattmat! Digg! Sitter her i min brune skinnsofa og dytter i meg krokanis. Deilig! Hehe... Skal jo dra hjem til Kongsberg til fredag så jeg sitter da og venter på at vaskemaskinen skal gjøre seg ferdig, så jeg får hengt opp det som er inni og lagt inn en runde til. Så mye klær jeg har! Og jeg som aldri synes at jeg har no fresht å ha på meg. Kan hende det er fordi alt ligger inne på vaskerommet da? =? Har som mål å komme meg litt lenger ned i haugen på vaskerommet innen kort tid. Tror det er et fint mål jeg. I mellomtida, så spiser jeg is.

Har kjøpt meg nye ski i dag. Eller, ikke betalt helt enda da. Det gjør jeg i morra, for nå har pappa overført penger så jeg får dem med meg hjem og. Hva hadde jeg gjort uten støtte fra den kanten? Menmen, mammas skyld at jeg måtte ha nye ski. Surre bort de gamle på den måten. Hvem har dem nå tro? Om noen leser dette og har skia mine, så vennligst si i fra. Mamma husker nemlig ikke hvem hu har lånt bort skia mine til. Ergo måtte jeg få nye. Særlig nå som jeg har fått meg kjæreste som vil dra meg ut på fjellet i påska!

1 kommentar:

(gledesbr)INGER sa...

god påske annick! jeg følger med på oppdateringer!