mandag 6. august 2007

Helga er over...

Jepp da er helga over og Åge ahr dratt tilbake til Bergen. KJIPT!!! Kjeder meg allerede. Hvem skal jeg nå leke med? :S

Blei ikke noe av stevne i helga heller, var så få påmeldte at mange klasser blei avlyst og så mangla Sunny vaksine og Baccara fikk ikke sko og så ville jeg være hjemme med Åge siden det var siste helga vår denne sommeren. Så alt i alt, så tror jeg det var greiest å bli hjemme. Selv om jeg hadde gleda med til stevnet. Men det kommer fler stevner. Det er helt sikkert!

I dag er en rar dag. 2 mnd siden mormor døde nå. Savner henne fortsatt noe helt sinnsykt. Hu var bare den aller beste, en finfin gammel dame, som absolutt ikke var gammel til sins! Mormor var med på det aller meste! Hvem andre på 75år blir med til Italia sånn på sparket? Eller spanderer langweekend i London på hele familien sin som bursdagsgave til seg selv? Savner mormor enormt jeg. Det blir bare ikke det samme uten henne.

Ingen kommentarer: