torsdag 9. august 2007

Sa noen sommerferie?

Da sitter jeg i sentralbordet! hoho... Er nok ikk så dreven på detta som jeg burde være... Er jo egentlig bare lunsjavløser, men måtte trå til ordentlig i dag, siden den vanlige dama her skulle bort. Gjett om jeg setter over mange feil og legger på til kunder uten å mene det! UPS!!! Denna sentralbordtelefonen er ikke helt venn med meg og ingen på reklamasjon tar telefonen når jeg setter over, så det blir bare krøll.... *bah!*

Men er snart ferdig for dagen da. Gleder meg ikk spes til å dra. Regner ute og er kjipt. Men må til Kleivaunet og pakke sammen litt. Jeg bor jeg fortsatt hos Eva og Georg, selv om Åge har dratt... Men koselig det da, trives på gården jeg!

Sist mandag hadde Burre og jeg en KJEMPEFIN tur!! Rei over 2 mil på 2 timer! Ikke verst, faktisk så er det "verdenscup-tempo"! Bare at dem da rir 160km i det tempoet...... Men kanskje det er det man skal satse litt på med Burremannen i fremtiden? Han eeelsker jo å være på tur og er kjempelett å få opp i kondis!

Ingen kommentarer: