mandag 27. august 2007

Høst!

Jepp, da er livet i gang igjen... 7 grader ute og pissregn. Bah! Sitter i sentralbordet på Asko og har slått på vifteovnen for å holde varmen. =S Tror jeg må ta med ullgenser i morra altså!

Hestene er nå flytta til Bjørneraas og har stått der en uke. De har blitt vaksinert og begge har nå fått sko. Deilig! Og treninga er i gang. Burre begynner å bli gammel og har blitt litt stiv, men er fortsatt like blid og glad og løp ut med søss i går! =) Gamle gubben min! Han er jo bare best!
Hva gjelder hoppetussa, så holder hu på å slite meg ut! Hehe... Makan til energi og pågangsmot. Alt skal prøves, alt skal angripes og alt som gjøres skal gjøres i et ekstremt tempo! Hu er litt energisk kan man si... Men jeg digger henne! Hu er kjempesøt og jeg har stoor tro på henne. Må bare litt tålmodighet til.

Var på seiltur fra Hommelvika til Storvika og tilbake i går kveld da. Med Maria og Martin. Kjempegøy, med meg bak roret! Hehe... Tror ikke jeg er den fødte skipper tho... Var kjempekaldt og pissregn, så spesielt digg var det ikke da. Men er moro å gjøre noe litt anna enn hest innimellom. Båten var dessuten driiitfin da. Italiensk 34 foter, mørkeblått skrog og heltre interiør. Hmmm.... Har litt lyst på sånn båt, om jeg skal ha båt en gang da... ;)

Ingen kommentarer: