torsdag 29. november 2007

Eksamenstid! Blææ =p

Jepp... Da var årets eksamenstid igang. Mandag hadde jeg 5timers engelskeksamen og nå i helga skal jeg ha 72timers hjemmeeksamen i organisasjonsteori. Hvilken lærer er det som er så sadist at han synes det er gøy å gi ut eksamen over helga?? Gledesdreper spørr du meg. =( Sitter nå på lesesalen og prøver å fokusere på mikroøkonomi. Men kjeder meg! Arg! Sitter bare å tenker på hvordan lille hoppetussa mi har det! Sendte henne jo hjem til Kongsberg tirsdag ettermiddag og har jo ikke sett henne siden. Lengste jeg har vært uten å se den hesten siden jeg kjøpte henne... (Bortsett fra når vi var på Scicilia da). Hu er nå altså hjemme på juleferie hos bestemor og bestefar (hahahahaha) som barnevakter. Og det skal altså gi meg bedre tid til å lese på eksamen. Bah!

Ellers litt skryt: jeg har fått 2! kommentarer på forige blogg...
Men skal dere være småfrekke; så bør dere tørre å skrive under med navn ass! =p

Ingen kommentarer: