tirsdag 15. januar 2008

Orginalen


Her er forsida av boka som står for tittelen på bloggen min. Vi fant den når pappa rydda litt på loftet i jula. Det var en av mine favorittbøker når jeg var 10-12år. Har vel lest det meste av Maria Gripe. =) Kan anbefales som litteratur til de av dere som vil gi bort en god bok til ei niese eller lignende ;)


Ellers går det foreløpig rimelig bra her i Bergen! Åge sitter og jobber med obligatorisk oppgave da. Mens jeg sitter i sofaen og prøver å komme meg etter en enorm middag! Magen romler og bråker etter at jeg nok har spist litt for mye... hehe... Var på min andre forelesning på BI Bergen i dag. Likte foreleseren skikkelig godt! Erke bergenser, med NHH utdannelse, bedreviterholdning og en DIGER porsjon ironi!! Og han kunne navnet på ALLE studentene i salen! Imponerende!! Skal bli gøy å være i forelesningene hans, tror jeg....

Ingen kommentarer: