søndag 13. januar 2008

Skandale!!

Detta tror jeg er det lengste jeg noensinne har hatt mellom to innlegg... Men jula har vært litt travel altså! Frem og tilbake mellom Stjørdal, Trondheim og Kongsberg flere ganger, masse besøk, pakking, festing, passe Baccis og så nå til slutt reise over fjellet med mamma og flyttelasset mitt. MEN NÅ ER JEG I BERGEN!!!! Ikke verst bare det. Vi var framme her i leiligheten ca 12 natt til lørdag. Greit å ikke komme så aller verst seint fram! ;) Og så var det IKEA i går da... Hjelp!! Jeg er dårlig på sånt ass... Får helt fnatt av alle menneskene, de stygge ting som folk kjøper, varmen og ikke minst den helt ville leitinga etter ting jeg egentlig føler at jeg ikke trenger... Men vi overlevde da! Blei to bokhyller, endel vinglass og litt ekstra stæsj og Åge og jeg er fortsatt sammen. En tur på IKEA er virkelig en prøvelse... I dag dro modern hjemover og vi har vært skikkelige flinke og fått satt opp begge bokhyllene og et tøyskap. Vinglassa står i oppvaskmaskinen og blir klare til torsdag, for da tror jeg vi skal arrangere vinkveld. Og alle jeg kjenner i Bergen er vaffal innvitert. Ikke at det er så mange da... Tror det begrenser seg til 4 stk... :)

Nå skal jeg fortsette å stappe bøker inn i hyllene, høre på Dolly Parton (Workin' 9 to 5) og nyte at jeg er alene... Åge har nemlig dratt på jobb ;)

Forresten folkens; GODT NYTT ÅR!!!!

Ingen kommentarer: