fredag 16. januar 2009

Ny superhest!


Like før jul kom det en ny skjønnhet inn i familien! Hun bærer navnet Cover Story, er 6 år gammle og av rasen engelsk fullblods. Altså samme som gamle Burremannen var. Poenget med Cover er først å fremst at jeg skal ha noe mer å ri på, siden Bertis fortsatt er av-og-på-halt, og så skal nok den pene, lille damen bli mamma for noen deilige føll fremover.
Foreløpig er vi storfornøyde med nye hesten. Hun og Baccara har blitt perlevenner på rekordtid, mamma stoler lett på henne og jeg elsker humøret hennes! Cover spørr hele tiden etter mer fart, uten å bli koko, og går med toppede ører hele tiden. Om det skulle være noe å klage på, så må det være at hun er forbanna sta! Men det er jeg jo vandt med fra før... =)

Har tatt noen bilder av henne, fler skal det bli! Nå til søndag skal Hanne og jeg reise med Duo og Cover på løshopping i Svarstad og neste helg er det sprangkurs i Vestby med Wesley Ryan! Da blir det fotografering da! Moro! Gleder meg veldig, blir spennnende å se hvordan frøkna hopper. Det har vi nemlig ikke prøvd enda.








Dere som måtte lure; Baccara er fortsatt den mørke, Cover Story er den røde ;) Er de ikke pene? =)

1 kommentar:

Anonym sa...

TO nye poster på nyåret?! Nice!! Skal begynne å henge mer aktivt her nå =)

Alt bra på gode, gamle Kongsberg? Blei det heidundrandes nyttårsfeiring på dere eller? Legg gjerne ut non bilder av AL i full mundur :P

Skottland er regnvått idag...bombe! Men jeg har kjøpt nye, fine (DYRE!) sko og kan ikke klage ;-)

Håper alt er bra!

Line