tirsdag 13. januar 2009

Nytt år!! Igjen...

Nytt år og nye muligheter, er det mange som sier. Jeg er jo forsåvidt enig i det, men jeg mener det må være lov og legitimt å kunne stoppe opp andre ganger i løpet av året og si "vent litt, jeg vil prøve på nytt". Det var det jeg gjorde i høst. I slutten av august var livet mitt kaos, jeg visste ikke hva jeg ville, jeg hadde ikke lyst til å fortsette med noe av det jeg dreiv med. Jeg tenkte til og med på å selge hesten!! Men til slutt så satte jeg meg ned og snakka med mamma og pappa. De viste stor forståelse og hjalp meg med å få livet litt på plass igjen! Resultatet nå, fem måneder seinere, er at jeg fortsatt går på skolen, har hesten, jobber litt, bor hjemme og har det egentlig mye bedre enn på lenge!

Selvfølgelig har jeg noen nyttårsforsetter og sånn også, men jeg føler mest av alt at jeg ikke trenger dem akkurat nå ;)

Ingen kommentarer: