tirsdag 23. februar 2010

FINLAND!!

7. mars kl 19:10 drar jeg med fly fra Gardermoen til Helsinki!  Det blir stas det!  Der skal jeg sammen med fire andre fra skolen representere Norge i "Nordic-Baltic Entrepreneurship Week"!  Temaet er altså entreprenørskap og innovasjon og jeg gleder meg virkelig!!  Så nå sitter jeg og skal skrive et stykke om Christians Kjeller og Opsahlgården og beskrive dette som et kommersielt entreprenørskap, mens noen av gutta på gruppa skal beskrive Mølla som et sosial entreprenørskap og så skal vi sammenligne i en analysedel.  Dette er nemlig obligatorisk forarbeid.  Litt må det gjøres på forhånd, for hele uka gir oss 3 ekstra studiepoeng ;)  Ikke dumt, ikke dumt!  Så nå skriver jeg om Kjelleren og forbereder meg på en uke på hotell, alt betalt selvfølgelig av noen andre (Nordisk Råd), og ekte finsk Sauna!!  Skal ta med meg kamera bort dit, så satser jeg på noen oppdateringer derfra!

Ingen kommentarer: