mandag 22. februar 2010

Vinterferie!!!

Nå er det vinterferie! Selv om vi ikke har lov til å si det da. Kalles visstnok bare "undervisningsfri", for gud hjelpe; studentene på hibu får da ikke ferie sånn uten videre!! Det er i hvertfall en finfin mandag, jeg har gjort null og niks, nydelig vær ute med bare minus 8 her oppe i solsida, og jeg skal i gang med litt skole nå hadde jeg tenkt. Om jeg kommer meg i gang... Skal bare ta en liten kopp te eller solbærtoddy først, tenker jeg...


(Dette er mitt første forsøk på å gjenopplive bloggen, så frøken Line blir fornøyd... Veit ikke helt hva det skal bli av dette, men vi tar det rolig!)




Legger ved et stemningsbilde fra verandaen!!


Tok for moroskyld et bilde ut av vinduet på den verandaen som ikke er måka og, kommer ikke ut den veien lenger... Det er forresten Ella Sprella som poserer i hundegården ;)


1 kommentar:

Line sa...

Jeg er dødsstolt!!! OG lykkelig over å ha noe å kaste bort verdifull studietid på...for vi har IKKE undervisningsfri eller ferie :(