onsdag 24. februar 2010

Om definisjoner....

I min familie betyr ikke ord det folk tror dem betyr.  "Kommer straks", betyr at man drar hjemmefra innen 30 minutter, "skal bare" betyr at man er absolutt ikke ferdig og aner ingenting om når man kan forventes ferdig, "har kontroll" betyr at man innen rimelighetens grenser aner noe om hva man driver med og "drar hjemmefra nå" betyr at man har begynt å tenke på å pakke ned det man driver med og komme seg av gårde...
Så i min familie er vi litt for flinke til å komme for seint, eller trekke ut tidspunkter endel.  Det går jo greit oss i mellom da, men det blir noe venting i blant.  Som i dag når pappa bare skulle og lovte å komme straks...  Da blei det til slutt å møtes på Gundersen til pizzabordmiddag :)  Men Gundersen er stemning, fullt hus og god mat.  Så jeg klager ikke.  Noen fordeler er det jo tross alt ved å bo hjemme.

Men etter en koselig middag, så er det også en koselig tur i stallen for å gjøre i orden der for kvelden.  Og der møtte det meg en koselig overraskelse!  Noen hadde møkka boksene til Cover og Baccara!  Tusen takk til den/de som har gjort det!  Har en anelse om hvem og i morra skal jeg finne det ut for sikkert.  Legger ut noen bilder fra stallen i kveld og avslutter med et bilde av min alltid like snille hestepasser; mamma.


Fine damer, fra venstre; Olivia, Baccara, Cover og modern!

Ingen kommentarer: