fredag 18. juni 2010

Oppdatering av 103-lista mi!


Skal straks på jobb, så jeg har ikke tid til å redigere bilder og skrive noen lang tekst om turen til Irland akkurat nå. Det får komme i løpet av helga. Men turen var knall!! Tenkte bare jeg skulle oppdatere litt på 103 things to do-lista :)


7. Lese femti nye romaner (4/50) --> annmeldelser kommer på løpende bånd!

8. Få minst en A per semester (1/5) --> fin og staselig A på bacheloroppgaven i produksjonslogistikk!

10. Lese ti biografier (1/10) --> akkurat som med de 50 romanene

11. Ha minst en alkoholfri uke per mnd (3/36) --> går egentlig greit, bare jeg ikke er i Irland...

27. Spise frukt og grønnsaker hver dag --> synes jeg egentlig går helt greit

28. Lære en ny oppskrift hver måned (1/36) --> må ta meg sammen!

32. Spise fisk en gang i uka (3/156) --> huff og huff!!

33. Bake en gang i måneden (6/36) --> eksamensperioden økte denne veldig!

35. Samle alle nye oppskrifter i en oppskriftbok --> fått en veldig stilig Mari Mekkoperm til å samle oppskriftene i i hvert fall

36. Spise minst en "gjeng-middag" i måneden (2/36) --> BBQ i Irland med 50 stk må gjelde som "gjeng-middag"

37. Besøke en venn som bor langt unna hvert semester (2/6) --> Katrine i Trondheim og Elma i Irland

40. Feriere utenlands minst to ganger per år (1/6) --> Irland!

52. Besøke et museum en gang i halvåret (1/6) --> National Wax Museum i Dublin

56. Spare minst 1000kr per mnd (4/36) --> Jeg er flink!

58. Skaffe meg en sparebøsse, og samle alle 0,5kr, 1kr og 5kr der --> DONE!

64. Strikke 1 par sokker til alle i familien i året (3/18) --> Kathinka, Martin og Eike har fått!

69. Gi bort ti hjemmelagede presanger (2/10) --> Åge og Nicco har fått et par sokker hver

73. Gå på kafe alene minst en gang i semesteret (4/6) --> Flere dager alene i Dublin som turist fiksa mye på denna!

74. Skrive et brev i uka (17/156) --> 13 postkort sendt fra Dublin :)

78. Prøve ti nye ting (2/10) --> Være med på naturlig bedekning og turist på egenhånd

99. Spare 25 kr per gjennomført mål (75/2575) --> Jeg setter av penger på konto etterhvert som jeg guler ut på lista!



De punktene som ikke er nevnt her nå har det ikke vært mye som har skjedd med i det siste uansett. Dette er som sagt bare en liten oppsummering om ståa akkurat nå. Men nye joggesko er kjøpt inn, så jeg håper på snarlig å kunne pynte på treningsstatistikken. Dessuten har jeg en del stevner planlagt i sommer for Cover, så da blir det litt bedrings der og! Nå må jeg løpe på jobb!!

Ingen kommentarer: