torsdag 10. mai 2007

1 gjort, 6 igjen...

Mandag var første eksamen unnagjort... Det var digg å få den unna. Det var den jeg grua meg mest til. Tror den gikk sånn passe greit. Ikke no å rope hurra for, men det gikk.

Samme dag fikk jeg ny stallplass til Burremann! Fra høsten av skal han stå på Bjørneraas på Reppe. Der kommer han til å få stå ute 10-12 timer hver dag. Tror jeg vil passe han supert! Skal prøve å få tatt noen bilder av stedet og legge dem ut. Men aller først skal Burre på beite! Han skal jo stå på Kleivaunet i hele sommer. Snille Eva og Georg som vil ha han der. Det blir så bra det. Nå har det blitt bestemt at i vente på selskap fra Rubina, så er det Toscana, fra Torp, som skal holde supergutt med selskap. Hun har fått en akutt seneskade og er pålagt 3 mnd hvile av veterinær Lars på Leangen. Så da starter ferien hennes i Skjelstadmarka helga etter 17 mai, sammen med Burre.

I går underviste jeg 2 timer sprang på Torp. Det var gøy. Er moro når jeg føler at de jeg underviser faktisk synes de lærer noe av timene mine. Helene fikk til å ri 5-kombinasjon på Udo uten å miste tempo, Maja klarte å trykke Willy gjennom det hele, Tonje hoppa oxer på 120 med Red Light og Madde og Sjors hoppa 140. Moro! Da er det gøy å undervise!

Huff. Nå må jeg tilbake til bøkene. Ny eksamen på tirsdag. Organisasjon og ledelsespsykologi. Jaja...

Ingen kommentarer: