søndag 20. mai 2007

Laaaang uke!

Denne uka har det skjedd mye ass! Tirsdag; eksamen, onsdag; Åge A på besøk, dro rett fra Kleivaunet til Tiller, kjøpte hest!!! Videre til Melhus for å hente hoppetussa, dro til Torp med henne, ordna for burremannen og rei lille pernille. En hest med MYE energi! Hu er jo helt propell! Men deilig det da. Alltid bedre med for mye enn for lite energi... Etter en laaang dag i stallen dro vi hjem til Kleivaunet. Der var det god middag og avslappende kveld. Sovna på sofaen jeg og Åge måtte støtte meg til senga! =) Torsdag var 17 mai og full baluba! Vi måtte jo dra til Stjørdal og se ungene til Siv marsjere med korpset! Etter tåget dro vi til Rica og så hovedkorpset og drillpikene deres holde et lite show. Det var visst show nr 207 de holdt på Rica! Kvelden blei brukt i stallen, hvor jeg først hadde en liten time med Emilie på Burre, så med Maria og Sunny og til slutt hoppa jeg litt selv. Fredag blei dedikert til gjerding. Med god hjelp fra Georg og Åge, blei det satt opp gjerde rundt et stort stykke jorde og Barito blei henta, noen timer senere kom Hege med Toscana. Da blei Burregutt glad. Han så nok ganske mørkt på det å skulle stå aleine... Lørdag prøvde Åge og jeg å lese litt. Dro innover til Volden og skulle sitte på hytta og lese. Det gikk dårlig. Jeg sovna på sofaen og Åge gikk ut for å fiske. Fiskelykke fantes heller ikke.
I dag (søndag) har vi fiksa litt mer på gjerdet til hestene. Satt opp en høyde til med tråd og rydda litt mer langs med strømlinja. Nok en gang stor takk til Georg fordi han er så snill og hjelper til! Har tatt en god del bilder de siste dagene, de blir lagt ut ganske snart, bare Åge kommer seg tilbake til Bergen og kabelen til kameraet...

Ingen kommentarer: