søndag 13. mai 2007

BIG NEWS!!!

Jepp. Da har jeg en stor nyhet. I dag har jeg kjøpt meg ny hest. En 6 år gammel hoppe ved navn Baccara. Akkurat passe sprø og hyper, sånn som jeg liker at hestene skal være. Alltid bedre med for mye, enn for lite energi. Det eneste som gjenstår er veterinær og røntgen i morra. Gjett om jeg er spent a!! Jihaa!! Dette blir en suupersommer! Om alt går etter planen, så henter Åge A og jeg henne 16 eller 17 mai. Det blir så sinnsykt det. Har lagt ut et bilde på bloggen av vidunderhesten, men satser på å få tatt mange fine bilder i nær fremtid, så det blir nok lagt ut fler bilder jah.

Ellers må jeg bare anefale folk å sjekke ut denne youtubesida. Norske Lasse Gjertsen er helt sinnsyk. Han lager bare helt rå videoer. Det siste han har laget er en (to) musikkvideo(er) av en Italiensk cellist. Helt nyyydelig å se på! Så sjekk ut; http://www.youtube.com/profile?user=lassegg

Ingen kommentarer: