fredag 11. mai 2007

nattarbeid

Innspirert av Ingers blogg; www.klostergata-mi.blogspot.com og hennes verdenskart, har jeg i disse nattetimer, hvor jeg ikke har fått sove, gjort noe av det samme. De grå feltene viser hvilke land jeg har vært i. Et mål må jo være å få til å fylle ut dette kartet i løpet av livet! =) Men man skal ikke glemme at et og samme land kan ha mye forskjellig å by på og er gjerne verdt mer enn et besøk! Så som Italia. Jeg bare eeelsker Italia og skal tilbake dit 16 juni!!

Heldigvis har jeg nå en kjæreste som mer enn gjerne har lyst til å bli med meg ut og se på verden!



Jeg lover å prøve å holde dette kartet oppdatert på hvor jeg drar!

1 kommentar:

(gledesbr)INGER sa...

hei annick!
veldig bra reisekart. ser frem til å føle med videre på alle dine fremtidige reisemål!
håper du har det greit. klem