tirsdag 13. november 2007

Jubileum!!

Åge og hadde i natt vært sammen i 1år!! Johoo!! Er litt rart egentlig, for kjennes ikke sånn ut i det hele tatt! Det har gått så fort! Største forskjellen er vel at jeg bare er blitt enda mer glad i ham! Han er så utrolig snill og grei med meg og passer meg bare helt perfekt! Tror ikke det er mulig å ha bedre kjæreste enn det jeg har. =) Æsj... Detta blei litt klissete, men det er jo bare en gang i året man har bursdag! hehe...

Ellers var vi på Oppdal i går da. Deilig mye snø, og jeg fikk meg nye ski! Vel, ikke helt nye da, kjøpte de på Oppdal Skiklubbs arangement i kulturhuset. Men skia er nesten kke brukt og jeg kommer bare til å ødelegge dem uansett, så vi får heller kjøpe nye ski, når jeg har lært meg å stå på dem!

Btw; gjett hvem som glemte å ta med seg kamera til Oppdal?

Ingen kommentarer: