mandag 19. november 2007

Party, party og regninger...

Yeahj! Hadde den kuleste turen på leeenge ut på byn med Ida på lørdag. Først så vi fotballkamp (den var jo bare moro de første 10min), så drakk vi mer øl og løp på byn. Kjempegøy! Takk for turen Ida, detta må vi gjøre oftere.
Er jo litt sånn at nå som jeg endelig har funnet meg til rette her i bartebyen, så skal jeg flytte. Menmen, litt må man vel ofre og, når man tror man har norges beste kjæreste! ;)
Legger ved non små bilder fra festen. =) Det er meg, Ida og Roy, kjæresten til Ida. Var ikke det største selskapet jeg har vært i, men ganske nærme et av de hyggeligste!
Ellers er den 19. i hver måned en kjedelig dag. Dette er dagen regninger blir betalt og haugevis med penger går til å betjene det lånet mitt. Æsj! Er litt deprimerende å se så mye penger bare forsvinne ut av kontoen til "ingenting". Føles jo i hvertfall bedre når man shopper, for da blir jo penga omgjort til store poser i henda! Men hva som er lures og mest konstruktivt å putte penga sine i, begynner jo økonomen Annicken å bli klar over...

Ingen kommentarer: