tirsdag 6. november 2007

Julegaver, snø og bedpress

Dette er første dagen det virkeliug har snødd her i Trondheim sentrum. Det har tidvis virkelig lava ned. Deilig! Nå har jo Åge bestemt seg for å komme hjem i helga og vi skal til Oppdal og stå på ski! De åpner nemlig nå på lørdag!! I fjor fikk vi med oss sesongåpning i Åre, i år blir det altså Oppdal. DIGG!! Virkelig gleder meg til å være i bakken igjen! Og takket være at søstra til Åge, Siv, leser bloggen min, så har jeg fått tips om stort skisalg i Stjørdal og drar dit i morra for å sjekke ut. Har de no bra der, så kanksje det blir nye ski på meg. Ikke missforstå meg; jeg gir ALDRI opp snowboardet, men beina mine tåler ikke like mye kjøring lenger... Og da er det greit å ha ski, med litt annen beinstilling å bytte til. Uansett: det blir deilig med vinter igjen! ALt er så mye bedre, penere og hæærligere om vintern. Bare å innse det; Norge er bedre på vinter (sommer kan vi jo ikke i dette landet)!
Forresten så har Åge og jeg nå meldt oss på jussens årlige alpetur i dag! Så 22 mars så drar vi til Bad Gastein!! Johoo!!

Var på bedriftspresentasjon på Gløs i dag da, med brodern. Var FMC hjemme fra Kongsberg og det var intressant. Selve presentasjonen var ikk så my å skryte av, men firmaet er veldig spennende!

Etter det var jeg en runde på Trondheim Torg og shoppe julekalendergaver til Åge. Det er så moro. Så nå sitter jeg i en haug av poser, masse papir, mange morsomme små og store gaver, og mer kan jeg ikk uten å røpe hva det er jeg driver å fikser på! Men det må være klart til Åge kommer på fredag, for jeg veit ikk helt når jeg får se han igjen før jul...

Ingen kommentarer: