lørdag 9. juli 2011

Dobbeltside i lørdagsavisa


Tirsdag var en journalist fra Telen på Notodden innom.  Han hadde fått tips fra mor til en leirdeltaker om at det var så bra her!  Det er moro.  Oppslaget var koselig og med store bilder.  Sånt liker vi. 

Denne helga her har jeg kurs for fire deltakere og på mandag begynner ny leiruke med seks deltakere.  Det blir travelt, men moro!  Jeg liker å kunne tjene inn litt kroner til gården.  For det går jo ikke til personlig lønn til meg selv.  Alle inntjente kroner går rett inn i gårdsregnskapet og skal være med på å dekke utgiftene vi har hatt til ny stall, ridebanen og hindermateriellet.  Det er jo ikke på langt nær nok, men det er i hvertfall noe!  I tillegg så koser jeg meg med å være mye ute og bruke tid med hestene!  Tidenes beste sommerjobb :)

Og bare sånn at det er nevnt; GJETT HVEM SOM HAR BURSDAG I MORRA!!!!

Ingen kommentarer: