tirsdag 13. desember 2011

Førjulsgave til meg selv!

Det var lønningsdag i går, og siden jeg har jobba veldig mye mer enn planlagt, blei også lønninga ganske mye større enn planlagt.  Og da syns jeg det er på sin plass å belønne seg selv litt.  Det er jo også derfor jeg jobber; for å ha råd til ting til meg selv...  Disse øredobbene har jeg sikla på i ukesvis, faktisk helt siden før høstferien. 
Jeg har ei super venninne som er gullsmed med egen butikk og hu har så mye fint!  Gulløredobbene var de jeg skulle ha, men så prøvde jeg på perlene også.  Og da måtte jeg ha de og.  Burde egntlig være litt sint på Alvilde som har så mye fint.  Det er særs lite anvendelig å bruke lønna si på smykker.  Sko er jo tross alt mer brukandes...  Men jeg er veldig fornøyd og gleder meg stort til å bruke de lange øredobbene på nyttårsaften i England!
Designer er forøvrig Celine Engelstad, hennes kolleksjoner kan anbefales! Nydelig!

Ingen kommentarer: