mandag 19. desember 2011

Smurfefilm!


I helga har jeg jobba 8 timer fredag og 15 timer både lørdag og søndag! Nesten 40 timer med jobb på 3 døgn er ganske heftig og jeg var bra sliten når jeg kom hjem til Jondalen i natt! Men aldri så dumt, at det ikke er godt for noe; søndag var vi på kino med en bruker! Selvfølgelig er det bruker som velger film, men den var ikke så dum altså.
Smurfefilmen handler om 6 smurfer som havner i en malstrøm og blir transportert til en annen verden; New York. De må finne hverandre, unngå den onde (og dumme) trollmannen, tilpasse seg livet i New York og ikke minst; finne veien hjem igjen!
Det er en barnefilm, så den er jo litt enkel, men underholdende på sin måte. Mange små situasjoner hvor jeg satt og smålo og fnisa for meg sjøl av dumme situasjoner. Spesielt en episode hvor trollmannens onde katt blir skutt ut av en løvblåser var festlig. Ikke verste måten å tilbringe 2 timer på jobb vaffal!
Advarsel: smurfesangen klistrer seg på hjernebarken og er sterkt smittsom!!

Ingen kommentarer: