torsdag 22. desember 2011

Juleferie!

I går hadde jeg årets siste eksamen og fikk juleferie!!  I den anledning satt jeg og skulle skrive et blogginnleg og samtidig gjøre bloggen julefin.  Så dreiv å lekte meg med layouten og no bakgrunnsbilder.  Da tok pappa strømmen og dermed også internettet.  Han skulle fikse ei lampe.  Så jeg fikk ikke fiksa mer på julelayouten.  Men jeg tror det bare får være som det er nå resten av jula.  Blei jo kanskje litt fint? hehe...  Må seriøst lære meg mer om htmlkodinga og hva jeg faktisk kan få til med layouten på blogspot.com.  Men ikke nå, for nå har jeg ferie!  Tror kanskje det er noe å spare til neste eksamensperiode! hehe...  Nå skal jeg bare kose meg i stallen og ha ferie.  Har allerede vært ute meg hingstebassen på mer enn 1 times tur.  Gamle fanten er så sprek og fresh at han bukker seg oppover bakkene og syns det er virkelig gøy å leke bajas.  Er det rart jeg likern?

Og i kveld er det Drekkedagsnatta!!  Tradisjonen tro skal jeg ut i skogen og feire med bål, toddy, sang og spill.  Er vi heldige får Tøger og jeg også knæbba non fakler.  Det er tradisjon det og. Gleder meg!!

Ingen kommentarer: