mandag 12. desember 2011

yej!

I dag har jeg vært på jobbintervju på stor bedrift her i byen!  Og jeg tror det gikk ganske greit!  Veit jo enda ikke om jeg får jobben, men var mange søkere og jeg blei tatt inn til intervju, så jeg er veldig fornøyd med bare det.  Men jeg krysser fingra videre, for jeg har så lyst på denna jobben!!  Det er innen logistikk og det er jo det faget som ligger meg absolutt aller nærmest!  Hadde vært så gøy med denne jobben.  Hvis det blir et andre intervju, så skjer ikke det før over jul.  Det synes jeg nesten er litt tortur.  Utålmodige og rastløse meg vil jo gå å lure hele jula!!  Vel vel, får satse på at en finfin tur til London kan få meg til å slappe av litt og tenke på no anna.  Men først: eksamen, eksamen, eksamen! *sukk*  skal bli deilig å bli ferdig som student og.

Ingen kommentarer: