torsdag 8. desember 2011

Julegaveønsker 2011

I håp om at noen av dem som planlegger å gi meg no julegave kanskje leser denne bloggen; her er mine ønsker for jula 2011!

Hingstebassen trenger et nytt fleecedekken.  Gjerne tjukt og godt!

Jeg er lei av å fryse på beina i joggesko nå som alle gamle stallsko er slitt ut.  Om jeg ikke får stallsko til jul, blir det nok en investering i slike uansett.  Gjerne litt store så jeg får plass til tjukke sokker oppi.














En fin lærgrime er det alltids bruk for!

For de som bare har lyst til å gi meg en liten ting; jeg digger kopper i forskjellige størrelser og farger!  Gjerne store med mye farger på!

Alltid kjekt med litt mer garn.  Det blir brukt en eller annen gang uansett.  Gir du meg sokkegarn er sjansen stor for at du får det tilbake i form av ferdigstrikka sokker...

Det vil alltid være mer plass til bøker. Nå har jeg til og med begynt å planlegge oppussinga av lillehuset og der blir det stoooor bokhylle i stua!  Og jeg trenger hjelp til å fylle opp!

Så var det termodressen da.  Ønska meg det i fjor også uten resultat.  Tror det i år vil være med denne som med stallskoa; ligger det ikke under juletreet, så får jeg gå til anskaffelse av den selv.  Det er allerede -13 uttafor her, så at behovet for en termodress finnes, er det vel ikke noe behov for å argumentere for.
Hjemmestrikka sokker.  Kanskje på tide at jeg snart strikker et par til meg selv?
Og så ønsker jeg meg sjukt disse skoa da.  Kan finnes på brandos.no og merket er United Nude og størrelsen 39.  Så er det sagt.
Og muffinsbakebrett.  Det hadde vært fint å få.

Ingen kommentarer: