lørdag 24. april 2010

Annicken skal lage bursdag! :D

Har akkurat kommet hjem fra Stortorvet og har handla masse mat! Skal nemlig feire bursdagen til Åge i morra kveld og må gjøre det skikkelig! Så det blir seriøs middag altså! Hjortesteik, lettdampa grønnsaker og fløtegratinerte hvitløkspoteter. Og en skikkelig bløtekake med marsipanlokk. Såpass må det være.





I tillegg så blei det jo litt shopping da :) Gutten må jo få gaver også! Så om du leser denne bloggen i kveld Åge, når du kommer hjem fra fjellet, her er gavene dine:

Jeg syns det er så gøy å handle gaver! Så moro å se om man kjenner den man handler til så godt at man treffer i gavevalget! Og for å være helt ærlig; Åge, dette tror jeg ganske sikkert du blir glad for! Men særlig den ene gaven er skikkelig tung. Så sikkert best å reise hjem igjen med tog og ikke fly. Det er det vel uansett i disse askekrisetider egentlig...

Kjøpte litt til meg selv og da... Kom over en bukse jeg er overbevist om at blir en hit i årets sommergarderobe, så det blei fort avgjort at den skulle med meg hjem. Gleder meg til varmt vær så jeg får brukt den! Tenker kanskje på å bruke den allerede til tirsdag da, når jeg skal ha presentasjon av bacheloroppgaven min foran klassen, sensor, instituttleder, bedriftskontakten vår og en hel haug andre folk... :)

1 kommentar:

Åge sa...

oioioioioi!