lørdag 3. april 2010

Planer for april 2010

Tredje dagen i ny måned og jeg har satt meg noen mål for april 2010!

1. bacheloroppgaven SKAL bli bra og den SKAL leveres på tida...

2. jeg SKAL gjøre det bra på markedsføringseksamen 9 april og entreprenørskapsfaget skal gjennomføres med glans.

3. april 2010 skal bli en godterifri måned.

Dette betyr egentlig at april måned blir mer enn travel nok. Men jeg er nødt til å få til disse fagene mine nå, ellers kommer jeg jo ikke inn på Ås til høsten! Nytter jo heller ikke med slappe dustekarakterer heller... Så jeg må bare ta meg sammen. Ååå!!! Kjenner at jeg allerede lengter til sommerferie! Det får jeg 28mai da. Men etter det blir det vill jobbing hele juni og juli, før jeg forhåpentligvis begynner på UMB den 2. august. Men hvem begynner egentlig så tidlig da?? Er jo umenneskelig å frarøve folk sommerferien på den måten!! Liker det ikke!




Jeg kommer til å savne favorittsjokoladen min! Det er jo påske nå da, så jeg har tatt meg en liten frihet og modifisert punkt 25 i 103-lista mi. Skal jo være en hel måned uten godterispising, men jeg begynner tirsdag 6 april, så avslutter jeg heller torsdag 6 mai. Må jo kunne spise sjokolade i påska! Og jeg kjenner allerede nå at det skal bli hardt å ikke spise godis under eksamenslesinga. Urutt egentlig å ta den godisfrie måneden nå, men men... Det skal nok gå!

Ellers sitter jeg og leser markedsføring. Det går skikkelig treigt. Gleder meg til å få dette unnagjort! Angrer hardt på at jeg ikke tok eksamen i dette faget den gangen jeg egentlig skulle ha gjort det. Jaja, gjort er gjort... Nå blir jeg i hvertfall ferdig med det!

2 kommentarer:

Katrine sa...

Min verste sommer fra UMB-tiden var da vi hadde eksamen i starten av juli og startet opp igjen i begynnelsen av august..nice one..

Annicken sa...

usj.... kanskje jeg skal revurdere hele UMB?? jeg må jo ha ferie!! hehe