torsdag 22. april 2010

Skomania! :D

I dag rydder jeg litt! Men bare litt, dvs i skoskapet mitt!! Har nå rydda frem, tatt bilde av og lagt tilbake på ORDENTLIG plass alle de fine skoa mine. Eller i hvertfall dem som ligger i skoskapet da. Er noen i en IKEApose på loftet og en del som er i daglig bruk, så de står i gangen. Jeg er ikke helt sikker på når det begynte, men jeg har alltid likt pene sko. Og da gjerne med skikkelig høy hæl. Jeg klarer fint å gå på de høye tynne hælene, men sliter litt med at en Annicken på 178cm på sokkelessen for blir litt dragqueenaktig med så høye hæler. Hahahaha... Mamma får jo dilla da, hver gang jeg kommer hjem med et nytt par. Men nå har jeg vært flink altså! Har ikke kjøpt nye sko siden jul. Kanskje det bare betyr at det er på tide med et par nye? Nå kommer jo sommeren veldig snart og jeg har ny sommerkjole som jeg ikke aner hvilke sko jeg skal bruke til! Det må være god nok grunn til nye sko det da.... Her er i hvert fall en liten kolasj av de skoene jeg rydda i dag!

Jeg må innrømme at jeg ikke bruker så mange av disse skoene så veldig ofte. Faktisk så er noen av dem ganske så ubrukt. Til daglig går jeg helst i DCsneakers og joggesko. Det er så mye mer praktisk. Jeg klarer ikke å være pen dame på heltid og fikse meg opp alltid sånn som disse skoene krever! Og hva som er favorittskoa mine? Ja, dem fant jeg under senga. Har hatt dem siden jeg var 10 år tror jeg. Men de er fortsatt like gode og er særdeles velegna til kalde Kongsbergvintre ;)

Det går forresten litt dårlig med lista om dagen da. Mitt forsøk på å skulle være godisfri i hele april gikk i vasken. Når jeg satt klokken halv 11, søndag kveld før innleveringsfrist av bacheloroppgaven min og hele oppgaven FORSVANT fra pcn, så blei det MYE sjokolade den natta. Satt oppe hele natta og skreiv og hadde faktisk klar en nogenlunde OK oppgave som kunne leveres innen fristen klokken 15:00. Litt stolt av at jeg klarte det, men ganske sint også fordi jeg måtte surre det til sånn. Men! Levert er levert! Og nå tenker vi ikke mer på det. Neste nå er fremføring av oppgaven forran klassen. Det skal bli bra det!

2 kommentarer:

Line sa...

Neeeei!!! Forsvant den?? OMG!!! :-O Er så stolt av deg som klarte å få reparert og levert, men fysj og føy...jeg håper du kasta pcen etterpå!!

Annicken sa...

Jepp den forsvant! Ut i det store datamaskinintet! Møkkasak. Utgaven jeg hadde lagra sist før den som forsvant var på 5000 ord mindre. Men jeg endte opp på 1500 ord mer enn den som forsvant og fikk levert på tida! Er litt fornøyd med den, men syns det var verdt sjokolade altså. Pcn skal kastes. Den må bare holde ut frem til 28 mai og siste eksamen. Så blir det ny pc i august til skolestart!