mandag 28. mars 2011

Da har lille grønn fått seg en arvtager!

I går dro mamma, pappa og jeg til Drammen og så på en liten bil.  Den var fin den.  Men så hadde pappa bare akkurat sjekka finn.no før vi dro hjemmefra.  Så han visste at det stod en makan bil i Oslo, bare litt yngre og sprekere,  men til omtrent samme pris.  Så vi ringte på den etter å ha prøvekjørt i Drammen og vips! så blei det en snartur til Groruddalen og gitt.  Den bilen der var så mye freshere og finere!  Så etter litt prøvekjøring, så tok vi den vi.  Og jeg har fått ny bil!  Vi hentern på onsdag.  I mellomtida og litt til, så skal jeg ha den store da.  Mamma skal kjøre mye denna uka og da passer det jo mye bedre med en liten og spretten bil.  Og jeg må jo innrømme det, jeg syns jo Navaraen kler meg best ;) hehe!

Men nå vil visst ikke systemet her at jeg skal legge inn no bilde av den nye superbilen...  Jaja, får prøve seinere i dag når jeg sitter på skolen...

Ingen kommentarer: