torsdag 17. mars 2011

Ireland once again!!


Nå har jeg akkurat fått printa ut boardingpass og snart bærer det avgårde til Irland og enda et studentstevne!  Denna gangen er det Belfast som er heldig vert får vårt celebre selskap.  Detta blir gøy!  Satser på fylldig reisereportasje når jeg kommer hjem igjen.  Har ikke blitt så mye blogging i det siste.  Dels på grunn av dårlig tid og dels fordi pcn min er erklært død av pcguru Kim.  Ladekontakten er visst knekt inni og det koster like mye å reparere som en ny pc...  Jaja... Får prøve å fikse ny pc, i mellomtida så får jeg kun vært på nett når jeg sitter på datasal på skolen.  Kjipt.  Får lixom ikke snoka like mye når andre sitter rundt med og kan se hva jeg gjør...  hehe...
Well, well...  Ireland it is and it's Paddy's Day!! :) 

Ingen kommentarer: