fredag 27. august 2010

Flytta inn på hybel på agrarmetropolen Ås!

Det har blitt litt lite blogginnlegg de siste ukene. Dette skyldes delvis litt vel mye å gjøre. Undervisning fra 9:00 til 15:35 hver dag, gruppearbeid, hybeljakt, sosiale sammenkomster og jobb hjemme begge de siste helgene og nå første eksamen til mandag tar på! Allikevel kjennes det ut som om jeg har kjempelite å gjøre. Jeg er jo ikke travel i det hele tatt! Tror det skyldes savn av hesten. Om alt går etter planen flytter også Coverpropellen til Ås (eller Vestby da, for hennes del) i løpet av september! Gleder meg!

Har tatt litt bilder av hybelen min. Jeg har fått et rom i et kollektiv sammen med fem andre. Vi deler et helt hus, med to stuer, stor hage, fin veranda og kort vei til skolen. Perfekt. Hyggelige virker de og som de er. Detta tror jeg skal bli bra! Som dere ser er både cowboyhatten og Burremannen blitt med. Og hatten er allerede blitt tatt i bruk. Cowboyfest på samfunnet sist onsdag og jeg var supercowboy! Detta er noe jeg kan! På veggen bak skriveplassen min har jeg hengt opp to postkort som kom med i flyttelasset. Det er plass til flere der! Adressen min hit er; Postbox 848, 1342 Ås. Så send postkort, jeg elsker det!



Og om dere lurte på hvordan denne cowboyen ser ut en onsdagskveld på Ås;



1 kommentar:

Anonym sa...

hi, new to the site, thanks.