søndag 17. april 2011

Jobbpåske

Da sitter jeg på jobb og har veldig lite å gjøre...  Så jeg strikker sokker :)  Snart ferdig med enda et par.  Har bare vakter igjen på fredag og lørdag og så er jeg ferdig med all jobb her på huset.  Har faktisk sagt opp.  Det blir for mye stress å skulle kjøre frem og tilbake mellom Ås og Kongsberg så ofte.  Så planen er å se etter ny jobb i Åsområdet etter sommeren.  Den tid den sorg... hehe

Nå skal jeg bare bli ferdig her for dagen, så er det hjem og jobbe som en tulling med skole, gjerder, hente hester, lage ferdig hjemmesida og få ut brosjyrer.  Om vi ikke får ut brosjyrer og lagd ferdig hjemmesida, så får jeg jo ingen elever i sommer!  Og uten elever, så blir det jo heller ikke rideleir...  Men det ordner seg nok.  Skal vel ha noe annonser i avisa og.  Både her og på Notodden.  Gården ligger jo omtrent like langt fra Kongsberg sentrum som fra Notodden sentrum, så vi har jo endel potesielle kunder da.  Satser på at det ordner seg! 

Jeg gleder meg til å bli ferdig her for i dag da.  Skal hjem og se til Cover, gjett om det var ei dame som var fornøyd med å komme hjem og en Bertis som var glad for å få tilbake bestevenninna si!  De er så fine sammen.  Ikke tvil om at hester har stor grad av gjennkjennelse og evne til å få venner!  Og så i morra (mandag) skal hingstebassen hentes hjem!  Synes nesten det er litt trist å tenke på at han står i Vestby helt alene, mens resten av flokken er her og koser seg.  Siden Cover har kommet hjem har jo Olivia og Cortina måttet flytte ut, så de har starta sommersesongen!  Tror ikke de syntes det var feil, bare litt rart og uvant å ikke skulle komme inn om kvelden.  Snåle dyr :)  Nei, nå må jeg kanskje jobbe litt (strikke) mer... 

Ingen kommentarer: