torsdag 28. april 2011

Hjemmeeksamen på Tårn

Jeg sitter nå på skolen og har eksamen.  Fleredagerseksamen.  Kan ikke si at fremdriften er den største foreløpig, men det ordnær sæ!  Jeg SKAL på xrussefesten i kveld, så da MÅ jeg bare være ferdig innen det.  Lenge sida jeg egentlig har hatt en så stor motivasjon til å bli tidlig ferdig med hjemmeeksamen.  Jeg er jo alltid sånn som døgner siste natta før innlevering.  Men ikke denne gangen nei!  Eller kanskje jo, blir vel lenge oppe i natt, men da er det ikke på grunn av skrivinga!

Jeg har ordna meg med en haug av pensumbøker, sjokkis, brus, bananer og notater.  Jeg tror detta skal gå bra.  Satser på at Siggen spanderer pizza i dag.  Jeg gjorde jo det i går.  Så da er det bare å ta seg sammen og skrive, skrive, skrive!  Skal ha ca 15 sider ved innlevering og freløpig har jeg 260 ord.  Lover godt!

Bildet er forresten tatt akkurat nå her jeg sitter med kameraet på den fantastiske nye pcn min!  Er ganske fornøyd med den faktisk, bare litt ergerlig at jeg nok må ut med 1000,- til for officepakka.  No møkk.  Bruker no sånn office starter akkurat nå, men det er ikke bra nok i lengda og ikke til neste uke når jeg har eksamen i excelprogrammering.  Jaja, den tid den sorg!  Nå skal jeg bli ferdig så jeg kan dra på meg lekebuksa mi!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan det ikke hende at du kan bruke lisensen fra den forrige maskinen?
Evt kommer studentpakkene med 3 lisenser, kanskje du kan gå sammen med noen andre?

Lykke til med eksamener!