onsdag 13. april 2011

Snart påske

Pcn skulle ha vært hos meg på mandag, den kom ikke før tirsdag og blei jo da forsøk kjørt hjem til Lofthus.  Men hvem pokker er hjemme midt på dagen til å ta i mot no sånt??  Så pcn fikk seg videre en tur i bøgda med Postmann Pat og mamma fikk ikke pcn når hu seinere gikk på posten for å spørre etter den.  Vel, vel, hu får den vel forhåpentligvis i dag.  Men da gidder ikke jeg stresse med å få den før jeg skal hjem på fredag.  Da er det påske!!  Blir ikke mye ferie da, jeg skal jo hente en liten haug med hester, kjøre Cover og Whiskey hjem, gjøre innleveringer, lese heftig til to 3-dagerseksamner rett etter påske og sette opp haugevis av gjerder.  Om jeg rekker, så skal jeg også gjerne strikke litt og leke med motorsaga og neste års forsyning av ved.  Og ikek minst, så må jeg jo få ridd litt også.  Men det gjør man jo stort sett hver dag. :)  Var det noen som sa travel?

Men nå i dag er først non timer i stallen med verdens to fineste tullinger, undervise litt og så er det Kultureksplosjon på samfunnet!  Festlig!  Blir en bra kveld, jeg kjenner det på meg allerede ;)


Har forresten sendt et par sokker til ei venninne i Skottland og ei London.  Får mye skryt og damene tror jo jeg er en slags superwoman bare fordi jeg kan strikke....  Hvem hadde trodd de kunne treffe så rett? :D

Eilidh sine sokker syns jeg blei finest, strikka de stripete hele veien ned.  Det endte med at jeg fikk bestillinger på masse nye sokker når vi var i Irland! :)

Alina sine sokker MÅTTE jeg strikke rosa.  Og hu var stoorfornøyd med det.  Er jo litt gøy å sende sokker jorda rundt. Kanskje det finnes noen i Australia som vil ha?  Har begynt å bli gammel jeg nå da, for nå strikker og tover jeg påskepynt!  Om ikke det er sånn tanteting å gjøre, så veit ikke jeg...  Men morsomt blir det og så fort jeg får pc jeg kan legge inn bilder på, så legger jeg ut bilder av vinflaskepåskekyllingene jeg har laga!  JEg må dessuten hekle litt til nebb og hanekam, så jeg øver meg på noe jeg ikke kan!

69. Gi bort ti hjemmelagede presanger (10/10)
32. Spise fisk en gang i uka (22/156) <--  Må bare fortelle at jeg har spist fisk 3 ganger den siste uka! *flink*

Ingen kommentarer: